Buscar este blog

miércoles, 3 de octubre de 2012

De qué tenen por?


El meu és un país que fa por. El meu és un país que atemoreix als veïns. I aquest veïns reaccionen amb amenaces, amb mentides, amb violència verbal.

Com pot un ministre del Estat espanyol dir que la immersió lingüística és l'origen de l'independentisme?

Si aquest ministre fos un alumne de primaria no passaria curs!!!

Avui, es publica als diaris que el govern de l'Estat vol subvencionar escoles a Catalunya, per que facin en castellà el currículum escolar.
Tal i com la consellera Irene Rigau ha declarat, l'Estatut de Catalunya, una llei orgànica de l'Estat Espanyol, especifica que no es poden separar els alumnes per raó de llengua. Si ho fa, el ministeri estarà cometent una il·legalitat.
Ajuntaran els pocs alumnes als quals els pares demanen ensenyament en castellà en una o dues escoles?
S'ha comprovat, que els alumnes catalans, tenen un coneixement de la llengua castellana superior a la mitjana de tot l'Estat espanyol. Pobres pares que no saben el que fan als seus fills.

Quina riquesa poder dominar més d'una llengua!!!

Jo vaig estudiar en castellà. No es podia fer d'altra manera.
Les meves filles han estudiat en català.

Els meus nets també ho faran. No en tingueu dubtes d'això, per que Catalunya decidirà el seu futur de manera lliure i democràtica, sense els tics dictatorials que ens assetgen.


No hay comentarios:

Publicar un comentario